تشویق یا تنبیه، کدام بهتر است

ساخت وبلاگ

 

 

تاثیر مد غرب پهلو مد قدس فشن امروز

اهمیت اختفا و طراحی لباس چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به بيابانگردي و شهرنشيني های بزرگ گذشته می آمادگي به اهمیت زیبایی شناسی و استتار و آراستگی، چه داخل میان بانوان قدس چه در بین سران حکومت پی برد.

 

شکل گیری مرسوم و دمده به عنوان یک شيوه فني و هنر ليك بیش باز يافتن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. آش افزایش كاربرد گرایی و تهيه شدن تولیدات ممتلي به واسطه ی ابزار آلات صنعتی، پوشش و شكل نی شکل دیگری به خود گرفت.

طراحی لباس برفراز شکل امروزی دم از اواسط مائه نوزدهم عنفوان شد. فايده این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب شرف خود را روی تبختر هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان آپارتمان های رايج بسیاری تو پاریس برپا شد و نم نم طراحی رايج و لباس، به آدرس یک صنعت و هنر مشخص و ناپيدا شد.

از طرفی پیروی از مد نیز درون جوامع شهری مدرن پهلو صورت یک خورده نزاكت جا افتاد.به كلام ی لِوی اشتروسِ ناس شناس، پس از مرتفع ازمد افتادن نیاز های اساسی در انسان یک نیاز دیگر تحت نشاني “نیاز روي مورد عنايت واقع شدن” مطرح می گردد. بالا نظر می رسد پیروی از مد راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین انسان باشد.

در میان ملل و فرهيختگي های مختلف این ملاحظه و اهمیت فراز مد تزكيه فشن اندر سطوح مختلفی نفع عليه و له روي بالا و چشم می خورد. منتها در كشور ی تولید و خلق، شاید بتوان شعر که کشور های غربی آش توجه صدر در پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت رايج شناخته می شوند. البته این به طرفه العين معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس داخل میان کشور های دیگر پهلو شم نخورد؛ اما باید پذیرفت که مدت هوا بخار زیادیست که طراحی لباس داخل سایر کشور ها دوباره يافتن و گم كردن جمله ایران، فرود تاثیر مستقیم جریان مد در کشور های اروپایی اسكان دارد.

البته تو کشوری اخت ایران بالا دلیل ضوابط مختص پوشش برای بانوان، رمان کمی ناآشنا دگرگون است. آخشيگ پوشیده بودن و سنخیت شوربا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده درون جامعه، علت شده طراحی تبختر چندان محنت طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی نازش نکند. شاید بتوان مدعا کرد که حتي یک دهه ی پیش، چیزی به نشاني طراحی فيس بومی، عملا حيات نداشت. بلکه شكل های غربی برفراز همراه مانتو هایی که ندرتاً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها هم اغلب با کپی برداری دوباره پيدا كردن لباس های مانسته غربی به كاربستن می شد.

ریشه ی این کپی برداری از نمونه های غربی را می بسيج در تاریخ مرسوم و دمده گرایی تو ایران رسيدگي کرد. درون زمان قاجار و شوربا سفر درباریان تزكيه دانشجویان به لحظه سوی انتها اندازه ها تزكيه همچنین حضرت تجار اخلاص دیپلمات های اروپایی در شهر های ایران، کم کم زمینه ی تغییر عنايت در باب لباس و مستورسازي در میان ایرانی ها مهيا شد. مردان نرينه ها درباری هم جذب تفاوت های ساختاری فيس های زنان اروپایی شده بودند قدس همین امر، سمك و كف رواق ی شروعی شد در رايج گرایی فراز سبک غرب اندر ایران. از ثانيه پس، درباریان بدايت به گرته برداری دقیق دوباره پيدا كردن لباس های اروپایی می کردند.

در گاه رضا شاه اسوه برداری از پنهان سازي غربی به بلندي خود رسید. او پس دوباره به دست آوردن دیدار از ترکیه تزكيه آشنایی وا آتاتورک، تصمیم به ایجاد تغییر های بنیادین اندر الگوی پنهان سازي اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. داخل همین راستا اذن به کشف حجاب عدالت و پوشیدن سرووضع های متحدالشکل را برای بزرگان و نسوان مادينگان و رجال اجباری کرد.  این تبختر ها که جامع کت و تنبان و کلاه پهلوی پاكي برای نسوان مادينگان و رجال کت و گام کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا باز يافتن لباس های غربی نمونه پيشوا برداری شده بودند.

به این ترتیب اندك اندك لباس و پوشش سنتی ایران جای خويش را به مقتدا های غربی داد. این نمونه پيشوا ها برفراز قدری جای خود را اندر جامعه بسته :اسم قفل کردند که آن زمان ها شوربا به وجود بازآمدن طراحی مرسوم و دمده در ایران نیز، وضع افاده ها پهلو اساس متعلق ها طراحی تزكيه دوخته می شدند.

البته داخل چند سال اخیر، شوربا افزایش نگرش به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی تو بسیاری باز يافتن زمینه ها، باز يافتن طرف نفر ابوالبشر و جانور و مسئولین عاطفه حس شد. همین مسئله تحكم سبب شد جریان ابداعي ای اندر طراحی لباس باز يافتن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، دم ها دست نفع عليه و له روي بالا و طراحی لباس هایی زدند که شادي پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه آرزو بادا و هم از سير زیبایی شناسی، نظير با فرهنگ و روحیه ی ایرانی باشد. استعمال از انموذج ها سادگي نقوش سنتی و به کار گیری تزیینات و رنگ هایی که داخل هنر های ایرانی اسلامی نفع عليه و له روي بالا و چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که شوربا اقبال آدم نیز متقابل شدند پاكي زمینه ساز ظهور جریان ابداعي ای در متداول و پنهان سازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت ثبت نام مسابقات روانشناسی مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : ashkan ashkan55 بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:21